Papierowe torby reklamowe - skuteczna metoda promocji marki

Papierowe torby reklamowe - skuteczna metoda promocji marki

Niemal na całym świecie występuje problem związany z gromadzeniem się plastiku, w tym również foliowych reklamówek, których rozkład trwa nawet kilkaset lat. Nic więc dziwnego, że kraje wprowadzają kolejne standardy dla przedsiębiorców i rekomendują stosowanie opakowań papierowych. Sprawdź, jak wykorzystać obowiązujący eko trend i wypromować firmę?

Papierowe torby reklamowe z logo 

Przedsiębiorcy, którzy chcą spełnić aktualne standardy związane z dbaniem o środowisko, powinni postawić na papierowe torby reklamowe. Takie rozwiązanie ma jedną podstawową zaletę (poza ekologią), a mianowicie przyczynia się do wypromowania firmy. Na opakowaniach umieszcza się logo, które dociera do wszystkich obsługiwanych klientów. Co ciekawe, przy zakupie hurtowych ilości koszt zamówienia jest stosunkowo niski w porównaniu do wykorzystania reklamówek foliowych (należy pamiętać, że w wielu krajach nałożono dodatkową opłatę recyklingową od sprzedaży takich produktów).

Zastosowanie opakowań papierowych 

Dzięki ogromnemu wyborowi kształtów, rozmiarów i kolorów torebki z papieru są wykorzystywane w przeróżnych branżach. Najczęściej służą do pakowania:

  • dań cateringowych,
  • produktów spożywczych,
  • gadżetów reklamowych rozdawanych podczas szkoleń i konferencji,
  • artykułów odzieżowych.

Szczególnym zainteresowaniem cieszą się wielobarwne torebki papierowe na prezenty oraz opakowania profilowane na wino. 

Jakość i wytrzymałość torebek

W społeczeństwie panuje błędne przekonanie, że opakowania wykonane z papieru są słabej jakości. Okazuje się, że w dużej mierze trwałość tego rodzaju torebek zależy od rodzaju i grubości materiałów wykorzystanych przez  producenta. Gramatura 100g/m2 to wytrzymałość nawet do 8 kg.

Dlaczego firmy wybierają torby z materiałów recyklingowanych?

Przedsiębiorcy decydują się na ograniczenie foliowych jednorazówek na rzecz toreb papierowych z dwóch głównych powodów. Z jednej strony jest to wpływ standardów narzucanych odgórnie przez krajowe rządy i UE, a z drugiej to sami odbiorcy oczekują proekologicznego podejścia do prowadzonej działalności.